Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 16:36 - В хирургичен кабинет влиза пациент с отхапан член.
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 961 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Синът се кара с родителите си: - Писна ми постоянно да бъда с вас, винаги навреме! Искам свобода, бира, момичета! Излизам и не се опитвайте да ме спрете! Синът решително се закрачил към вратата, но баща му го хванал за ръка. - Татко, казах да не се опитваш да ме спреш! - Не те спирам, сине. И аз идвам с теб! В хирургичен кабинет влиза пациент с отхапан член. - Как се случи това? - пита докторът. - Разбирате ли, докторе. Неотдавна се ожених и се оказа, че съпругата ми има навика да си смуче палеца по време на сън. - Е, и? - Ами аз и предложих вместо него, да смуче… нали разбирате? - Чудесно, ама как стана белята… - Ами, аз откъде да знам, бе докторе, че освен да си смуче палеца, тя обичала и ноктите да си гризе… Късно вечерта майка уговаря малкото си хлапе да си ляга: - Хайде, стана време за сън! Виж и по телевизията леличките вече започнаха да се събличат. Мъж звъни в Топлофикация: - Не ми пращайте повече заплашителни писма, че ще ви извадя от семейната томбола. - Каква семейна томбола? - Ами пускам всички сметки в един буркан, после разбърквам и която извадя - нея плащам. - Защо Мъри Стоилов никога не изкарва Мариян Огнянов от игра преди края на мача? - За да не открадне нещо като е сам в съблекалнята.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146899
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930