Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2014 19:19 - Един млад мъж се явява на изпит за полицай. Вечерта се прибира вкъщи радостен.
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 942 Коментари: 0 Гласове:
0



 Един човек си карал колата по магистралата. По едно време гледа на банкета стои едно червено джудже и му маха да спре. Спрял човекът: - Какво искаш, бе? - Моля ти се! Много съм гладен. Дай ми нещо да хапна и за благодарност ще ти се отдам – проплакало джуджето. - Добре. Ето ти сандвича ми. Изяж го и се разкарай, щото аз съм хетеросексуален и ти не ме интересуваш. Човекът продължил да пътува. След известно време, гледа едно зелено джудже му маха да спре. Човекът пак спрял. - Какво искаш? - Много ти се моля! Много съм жаден. Дай ми да пия водица и за благодарност ще ти се отдам. - На ти тази бутилка. Това е всичката ми вода. И се разкарай оттука. Аз съм хетеросексуален. Продължил да кара човекът. След известно време гледа, на банкета стои едно синьо джудже и му прави знаци да спре. Човекът спрял и свалил стъклото на колата. - Ти пък какво искаш бе, син педал? Ония двамата педали преди тебе изядоха и изпиха всичко. Синьото джудже отговорило: - Искам документите ви за проверка.           Един човек си купил BMW. Подкарал го. Качил се на магистралата и се изкушил да понастъпи газта. Вдигнал 130 Kм/h. И веднага зад него се появила една полицейска кола и пуснала буркана. - Тоя пък – казал си човекът. – Къде е тръгнал да се състезава с BMW? Настъпил по-яко газта и дигнал 160. Полицейската кола пак се залепила зад него. - Е, не. Ще имам големи проблеми. По-добре да спра докато е време. Човекът спрял колата и до него се приближил полицаят. - Документите ако обичате – казал полицаят. - Да в нарушение съм. Признавам си – казал човекът и си подал шофьорската книжка. - Виж к’во – казал полицаят. – Сега е краят на смяната ми. Кисело ми е. Днес е петък 13-ти. Не ми се пишат бумаги. Ако ми измислиш едно оригинално оправдание, което не съм чувал досега, ще те пусна. Човекът помислил малко и казал: - Преди две седмици жена ми избяга с един полицай. Когато те видях зад мене помислих, че тоя полицай си ти и ме гониш да ми върнеш жената, затова се уплаших много и настъпих газта. - Приятен уикенд – усмихнал се полицаят и му върнал книжката.           Група полицаи, пожарникари и военни отишли в гората на пикник. По едно време военните казали: - Ние отиваме на лов за зайци. Отишли и след 1 час се връщат с един 5 килограмов заек. Всички се зарадвали, но в същото време пожарникарите и полицаите започнало да ги мъчи завист. Тогава пожарникарите казали: - И ние отиваме на лов за зайци.  Отишли и се върнали след 2 часа щастливи, като носили 7 килограмов заек. Пак всички се зарадвали, но полицаите ги замъчила още по-голяма завист. Решили и те да отидат на лов за зайци, с надеждата че ще хванат най-големия заек. Отишли и те. Бавили се 2 часа. 3 часа... 5 часа. Военните и пожарникарите се притеснили и тръгнали да ги търсят. Вървели из гората, вървели и изведнъж видели полицаите в едно дере. Те били проснали на земята едно диво прасе. Налагали го с тояги, биели му шутове и в същото време му крещели: - Признай си, че си заек! Признай си, че си заек!         Един млад мъж се явява на изпит за полицай. Вечерта се прибира вкъщи радостен. - Тате, тате, приеха ме. Вече съм полицай. - Чудесно, мойто момче. Трябва да го отпразнуваме. Седнали на масата да празнуват. - Какъв беше въпроса на изпита сине – попитал бащата. - Колко е 3 по 7? И аз отговорих 20. - Но сине, 3 по 7 е 21. - Може и така да е тате, но аз бях най-близо до верния отговор.           Катаджия спира човек на улицата: - Добър ден. Сержант Петров. Гражданино вие сте употребил алкохол. - Няма такова нещо. Абсолютно изряден съм. Ето имам аптечка, предпазен колан, гражданска отговорност имам... - Вие смятате да спорите с мене ли? – строго заявил катаджията. – Твърдя, че сте употребил алкохол. - Окей, дайте да се разберем по човешки – възроптал отново човекът. - Ето вижте. Аптечка имам ли? Имам. Колан имам ли? Имам. Гражданска отговорност имам ли? И гражданска имам. Какъв е проблема? Защо мислите че съм пиян? - Автомобилът ви къде е?  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146745
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930