Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2013 17:25 - Само едно нещо искам за Коледа - списъка ти с момичета, които са били лоши тази година. . .
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1044 Коментари: 0 Гласове:
1



 Двама се разправят: - Знаеш ли, Снежанка още ходи с Дядо Мраз.  - А Дядо Коледа с кого ли ходи? - Как с кого бе, с Мери.  - Коя Мери? - Абе Мери Кристмас, бе.
Драги Дядо Мраз,  Ти вероятно не си свикнал да получаваш писма на втори януари. Но аз искам да изясним едно малко недоразумение, което стана между нас.  В началото на миналия месец ти писах писмо, в което те помолих за велосипед, влакче, ролкови кънки и футболна топка. Цяла година учих като луд, имам най-добрите оценки не само в класа, но и в цялото училище. Честна дума, никой не се е държал по добре от мен с родителите, братята, приятелите и съседите. Постоянно ходих до магазина, два пъти дори преведох една старица през улицата. Няма нито една добра постъпка, която да не съм направил.  И за какъв дявол ми донесе чифт чорапи и идиотска химикалка? Какво си въобразяваш ти бе, козел! Да ме разиграваш цяла година и накрая да ме оставиш с купчинка боклуци под елхата. И на всичкото отгоре - донесе толкова подаръци на онзи кретен в съседния апартамент, че няма да може да мине с тях през вратата. Затова дори и не си помисляй да си довлечеш задника при мен следващата година. Ще те замерям с камъни - и теб, и осраните ти елени, така че те ще се разбягат и ще се наложи да си ходиш пеша до забутания Северен полюс! Не искам да чувам за теб повече! От тази година ще разбереш колко лош мога да бъда, ти, дебел и вмирисан Дядо Мраз! От малкия Иванчо
Само едно нещо искам за Коледа - списъка ти с момичета, които са били лоши тази година. . . 
Празнуването на Нова година - това е вечеря, завършваща със закуска. . . 
Обява на пазара за елхи: Уважаеми клиенти – помнете, който вкъщи има изкуствена елха, то при него ще дойде неистински Дядо Коледа с фалшиви подаръци! Който е с отрязана елха ще получи малотрайни подаръци! Заповядайте на нашия щанд – елхи в саксии!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146971
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930