Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2013 12:25 - Пешо и Гошо изпратили жените си да карат шофьорски курсове.
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1132 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Блондинка споделя с психотерапевта си:
- Докторе, не мога да разбера дали обичам мъжа си.
- Какво Ви кара да се съмнявате?
- Ами по време на секс не мисля за него.
- А за кого мислите?
- За този, с когото правя секс... 



Пешо и Гошо изпратили жените си да карат шофьорски курсове. След десетина дена се срещат и седнали да ударят по едно в кръчмата. Хванали мохабет.
- Как кара твоята курса, бе, моята взе нещо да психясва?
- И моята нещо взе да превърта!
- Моята, като си легнем вечерта, не мога да спя. Като ме хване за хуя-то първа, то втора, то задна скорост, прави тренировки на сън. Как ги учат сега бе?
- Това нищо не е! Ние като легнем, тамааан заспивам, моята ми вади хуя от гащите, пъха си го в гъза и си говори насън "налей до горе А95".



Някакъв пич говори на непозната мацка:
- Искаш ли да ти бъда личен ловец?
- Искам, и какво?
- Ами ще ти удрям всеки ден по няколко "патки


Бай Ганьо пътувал с една японка във влака. След дълго мълчание, тя решила да се запознаят:
- Може ли да се запознаем? Аз съм Путе Катояма!
Ганьо решил, че онази се базика и изцепил:
- Приятно ми е, Куре Катогреда! 



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146954
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930