Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2013 18:35 - - Ами последно си свалих гащите...
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 919 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Влиза един 60 кг нинджа в асансьора и гледа един огромен негър. Черният поглежда надолу и казва: 210 см, 160 кг, 39 см пенис, 2 кг тестиси, Търнър Браун. Нинджата припада. Големия негър се навежда, бие му шамарчета, свестява го и го пита: … … – Кво стана бе, пич? – Извинете, ама какво точно ми казахте преди малко? - Видях, че ме гледаш озадачено и отговорих на въпросите, които най-често ми задават – висок съм 210 см, тежа 160 кг, 39 см пенис, 2 кг тестиси, казвам се Търнър Браун. Малкият: Oх, така кажи бе човек – аз чух ТЪРН АРАУНД.   ————-   Върви си иракчанин по пътя и гледа някакъв младеж гребе от реката и пие вода. Ужасен иранчанинът му вика : - Абе, какво правиш? Как може да пиеш от тук, та в реката изливат отпадъци от завода, някои са дори и радиоактивни! Младежът озадачен го пита: - What did you say? - А, нищо, нищо, викам с две ръце да гребеш. С две!   ————-   Как се краде нов акумулатор?! Съвет от професионален крадец: - Набелязваш си жертва, крадеш акумулатора на колата, изчакваш жертвата да си купи нов, тогава вземаш новия и връщаш стария…   ————-   Мацка си купува парфюм и пита продавачката колко струва. - 100лв. – отговаря продавачката. Мацката подава банкнота, но продавачката й я връща. - Банкнотата е фалшива, госпожице. - Сериозно, значи снощи съм била изнасилена ….   ————-   Двама пияндурници си говорят. Първият: - Аз като се напия и жената не ме пуска да си вляза вкъщи. Вторият: - Аз си имам метод. Звъня на вратата, тя отваря, аз си свалям сакото и й го нахлупвам на главата. Докато разбере, какво става и аз съм си у дома. Пробвай и ти! На другия ден пак се виждат. - Кво стана бе? – пита пияницата с метода. - А, отидох аз пред вратата, отвори се, свалих си сакото и го метнах. Обаче не улучих. След това си свалих ризата и я метнах. Пак не улучих. Свалих си панталона и го метнах. Пак не успях. - И кво? - Ами последно си свалих гащите и тамън ги метнах, и тролея затвори вратите, и замина…



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146993
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930