Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2013 21:26 - “Празнувайте тази Коледа, като за последно!” - с обич маите
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 930 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В затвора питат осъдения: - За колко време и защо си тук? - Осъдиха ме на три години, загдето нарекох шефа на фирмата глупак и некадърник. - Но за обида максималното наказание е една година. - Една година получих за обидата, а останалите две – за разкриване на служебна тайна.   ————   Съдията: - Обвиняемия, какво имате да кажете по случая? - Ами, прибирам се аз от работа и гледам – жената гола в леглото, прозореца – отворен и един по гащете бяга по улицата. Взех хладилника, бам, през прозореца и сега той ме съди. - А обвинението има ли да добави нещо? - Ами тичам си аз сутринта по улицата и изведнъж -бам, един хладилник отгоре ми, счупи ми крака. - А свидетеля, вие ще добавите ли нещо? - Ами стоя си аз в хладилника…   ————   Подсъдими! Осъждам ви да платите парична глоба в размер на 500 долара за обида на държавен служител! Искате ли да кажете нещо по повод на присъдата? - Иска ми се, господин съдия. Но при тези цени…   ————   Във ВАС, съда пита данъкоплатеца: - Вие така ли направихте, за да извършите отклоняване от данъчно облагане, както разказва данъчния инспектор? - Не, не по този начин, но и неговия метод заслужава внимание.   ————   Мъж ходи с патерици. Среща приятел. - Какво е станало? – загрижено пита приятелят. - Автомобилна катастрофа! - Ужас! И сега не можеш да ходиш без патериците ли? - Не знам. Докторът казва, че мога, а адвоката – не!   ————   “Празнувайте тази Коледа, като за последно!”   С обич, Маите.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146967
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930