Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2013 16:07 - Здравейте! Казвам се Петя и искам да пожелая на моя шеф Дядо Коледа да му подари торба презервативи.
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1184 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Скъпи Дядо Коледа! Китайските пиратки, които ми подари миналата година, много ми харесаха! Но тази Нова година искам  да ми подариш, моля, два пръста за лявата ръка...     Пристига Дядо Коледа в детската градина, както си е редно - с огромен чувал с подаръци. Събрал децата в кръг около себе си и им казва:  - Деца, ако отгатнете отговора на една задачка - всички подаръци са ваши, ако не успеете - остават за мен.  Децата се съгласили.  - Такаа. За едно посещение взимам 5 лева. Имам 10 посещения - колко пари ще получа?  - 50 лева - отговорили в хор децата  - Не познахте! Ами данъците.............     Еврейския дядо Коледа:  - Здравейте, дечица...Купете подаръци!     Отива Дядо Коледа при психиатъра и казва:  - Докторе, помогнете! Не вярвам в себе си. Детенце се оплаква в детската градина, че Дядо Коледа бил голяма скръндза. Децата го питат защо:  - Как защо?! Този дъртак вместо да донесе подаръл е оставил кутия бомбони, които родителите ми криеха в гардероба...   Обаждане в радиото:  - Здравейте! Казвам се Петя и искам да пожелая на моя шеф Дядо Коледа да му подари торба презервативи.  Водещия:  - Сигурно му желаете много секс през Новата година?  Петя:  - Не, желая такива идиоти да не се размножават повече!   Син на мафиотски бос пише писмо до дядо Коледа:  - Мили Дядо Коледа,  Ако ти е мил живота на скъпата ти майчица...



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146992
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930